یکی از هتل های ۴ ستاره آنتالیا در منطقه کمر ، هتل کمر دریم است که با توجه به موقعیت و امکاناتش یکی از گزینه های انتخابی توسط خانواده هایی ست که تور آنتالیا را در برنامه سفر خود دارند . این هتل تقریبا ۴۰ کیلومتر با شهر آنتالیا و ۲ کیلومتر با کمر فاصله دارد و از هتل های ساحلی کمر بشمار می آید که فقط ۲۵۰ متر از دریا فاصله دارد . فاصله هتل کمر دریم تا فرودگاه آنتالیا حدود ۵۵ کیلومتر است .

هتل ۴ ستاره کمر دریم با فاصله کمی از جاهای دیدنی آنتالیا قرار دارد و این یکی از خصوصیات بارز هتل محسوب می شود . دروازه هادریان یکی از جذاب ترین دیدنی های آنتالیاست که در نزدیکی این هتل قرار دارد . این هتل در یکی از پرتردد ترین مراکز توریستی آنتالیا یعنی کمر و در بخش کریش واقع شده است . هتل در دامنه کوه تاریخی المپوس و در سمت راست آن دریا واقع شده است .

اتاقهای هتل کمر دریم آنتالیا با رنگهای شاد و در اندازه های بزرگ طراحی و دکور شده اند . تلفن مستقیم ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار و صندوق امانات از امکانات اتاقهای هتل کمر دریم است . این هتل دارای ۱۸۰ اتاق می باشد که برخی از اتاق های آن منظره رو به دریا دارند .